Sunday, May 22, 2011

Hanya padaMU tempat ku mengadu



Peace be upon to all readers ,
hanya Allah yang tau kebenaran disebaliknya
yess syeera sayang hamba Allah neyy tapii ..
hanya Allah yang lebih mengetahui ape yang terjadi
mungkin ini orang panggil ujian dalam hidup
tapi kuat kah syeera untuk mejalani nya ?
Yallah aku hanya hambaMU yang lemah
ampunilah dosa-dosaku . Kuatkan lah semangat ku
ketika aku diuji oleh MU yallah . Yallah tiada tempat lain
untuk aku mengadu selain MU yallah air mata ku mengalir kerana
aku rasa aku tak kuat untuk mengharungi nya tapi
aku salah kerana aku tau walau apa pun yang terjadi
Yallah kau sentiasa ade disisi ku mendengar setiap doa ku
Yallah andai ini yang terbaik untuk ku akan ku lepaskan hambaMU ini
andai aku tahu dia lebih bahagia walau aku menderita Yallah .
Yallah jadi kan aku hambaMU yang sentiasa redha atas segala ujian MU Yallah