Wednesday, January 19, 2011

Babysitter -part 2-

Bismillah
okeyyy selama 3 hari jadi babysitter
aq makin mahir la dlm bab jaga baby ney
mula-mula tu memang la susah tapi Alhamdullilah
Allah permudahkan segala urusanku . Amin :)
yela budak-budak nie kan banyak kerenah so ,
kena sentiasa sabar la walau kadang-kadang tu mencabar
kesabaran tapi aku akan sentiasa ingat kan diri aku
"ala diaorng still budak-budakk bukan tau apa-apa pun"
tak pe la aku akan amik nie sebagai satu cabarab untk berjaya
di masa hadapan . Ouh yee act my student call me
Teacher sya , Auntie sya and sometimes kak sya AHAH
memang jaggal sikit but i swear i like it babeehhh ;)

okeeyy mari cerita tentang baby yang bernama
Lutfi AHAH OMG he so cutee , i like to kiss him
aku rasa rimas budak tuu aku asyik cium dia
Lutfi nie nakal sikit dia suka gigit apa jee
yang dia jumpa sampai meja kat taska tu pun abis dia
gigitnya , hah na takut kan dia ada satu cara jee
bagi dia patung harimau . Sure dia takut AHAH
jahat pulak aku tapi betul apa aku buat kan ?



okeyy ini lah Lufti :)



binatang niee la Lutfi takut AHAH kesian dia :)


yang kedua baby nie tersangat la chumell nama dia Iffat
muka dia macam orang koreann OMG he cute too
hurm Iffat nie ngada-ngada sikit dan dia suka merengek
manj-manja gitu AHAH selalunya Amira yang layan dia
tapi kalau nak suruh dia bergambar dia ok jee .
AHAH suka sangat amik gambar . Ouh Amira kata
muka dia JAMBU macam 'someone' AHAH yeke
mira Iffat niee lagi chumelll okeeyy ? :)



inilah si nakal Iffat Sidqi nama nye :)


yang terakhir ney perempuan nama dia Naily
ouhh dia mix chinese okeyy chumell kott
dia ade adik but still baby nama adik dia naimi
AHAH naily nie nakal jugak suka bergaduh rebut-rebut
permainan wah gengsteerr la lu naily wa caya lahh
dengan lelaki pun dia boleh belasah , haha takut weyhhh
tapi dia baik dia selalu tunggu mak dia amik dia kat
depan pintu kaca tu selagi mak dia ta amik
selagi tu la dia tunggu kat situ AHAH :)



Inilah si chantek Naily Lim :)


okeyy ta logik la kalo ney jee student dia kan ?
AHAH act ramai la nnti aku update yang baru okeyy
harap bersabar semua , AHAH post nie utuk suka-suka jee
terima kasih sebab sudi membaca :)